חוות דעת או ביקורת על חברת הוט מובייל כפי שניתן לראות באזכורים שונים ברשת:
סיפורו האישי של אסף מורז המסקר את הליך הניוד החל מביקור באתר האינטרנט והשארת פרטים, התרשמות מהסניף בבאר שבע, הליך קבלת הסים וחתימה על החוזה, הניוד עצמו וביצוע הגדרות APN במכשיר.
http://www.iphoneil.net/?p=95797
לביא שיפמן מתאר את עוגמת הנפש שעברה עליו בדרך למעבר המיוחל (המתנה ארוכה, נציגים שלא חוזרים, קו לא תקין ועוד)
http://www.mako.co.il/digital-cellular/revolution/Article-3b449ccc723b731006.htm
שרשור מענים באתר hwzone בו גולש מבקש את דעת הגולשים האם כדאי לעבור מסלקום אל הוט מובייל
http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=533957.0
לי יש רק דברים מעליבים לומר על הוט מובייל ולכן אציין רק עובדות ואתם תחליטו: ביום ג' -3/7 הזמנתי סים ואמרו שיגיע אשדוד ביום א' -8/7 התקשרתי לוודא שנשלח וענה לי בחור בשם אריק ואמר שאין צורך.הוא מבטל ושולח חינם עם שליח הביתה.
השבמחקאך צריך קודם אישור לביטול ואח"כ ישלח לי הביתה. שמחתי וניידתי עוד מספר.אך משלא עדכן אותי כמובטח. התקשרתי שוב ושוב למחרת. ענתה לי באחת הפעמים בחורה היטרית שכעסה עליו על מה שעשה וניתקה לי בפנים בזמן שכעסה עליו מקצה השני של החדר(כך זה נשמע לפי צווחותיה).לאחר שראיתי עם מי יש לי עסק ביקשתי לבטל את ההזמנה והחיוב באשראי. ושלחתי גם במייל ובפקס בקשות ותלונות למח' שמטפלת בתלונות ואפילו משם אין יחס. כמה לא מפתיע ב- 22/7/12 קיבלתי SMS שהסים בדרך לאשדוד (19 יום לאחר ההזמנה שכבר בוטלה לאחר 5 ימים) ושוב התקשרתי. הפעם ענתה לי בחורה נחמדה שהצדיקה אותי(נחמד) ואמרה שתעביר את הודעתי הלאה ויחזרו אליי. וכמובן שלא יחייבו אותי בתשלום כי ביטלתי ולא קיבלתי כלום. ושוב לא מפתיע . לא רק שלא חזרו אליי, אלא שגם חייבו אותי ב-68.67 ש"ח. על מה??? זו שאלתי. סים עולה 39 ולא קיבלתי וביטלתי וכו. עכשיו אחרי שקראתם. זה לא הזוי??? נציג של הוט יכול להסביר? להגיב? מישהו???
בתאריך ה 19.06.12 התקשר אליי נציג שירות הוט (לאחר שפניתי אליהם כמה פעמים ולא חזרו אליי) וביצעתי רכישה של SIM לי ולאימי לטובת ביצוע ניוד למסלול 10 אג' של הוט.
השבמחקהנציג התחייב בפניי שהטיפול בעסקה ייקח רק מספר ימים לכל היותר עד ה 26.06.12 ושאני אקבל הודעת SMS למכשירי האישי כאשר ה simים שלי ושל אימי יהיו מוכנים. בשבוע שלאחר מכן (ה 28.06) ניסיתי להשיג את הוט באמצעות המענה הטלפוני ולצערי השירות בנושא זה טעון שיפור. לאחר המתנה בשתי שיחות שונות של למעלה מ 40 דק' נשברתי!
לאחר עוד מספר ניסיונות ושליחת מיילים בנושא. כתבתי במייל בתאריך 10.07.12 שאיני מעוניין בשירות של הוט.
אציין כי בשלב זה לא בוצע עדין חיוב באשראי ולא יצרו איתי שום קשר מחברת הוט. לתומי חשבתי כי העניין נגמר בכך.
הופתעתי מאוד לגלות את עזות המצח של החברה כך שבתאריך ה 29.07.12 חודש וחצי לאחר שיחת הטלפון שלי עם נציג השירות שלהם ולאחר שלא יצרו איתי קשר חייבו אותי ואת אימי ברכישת כרטיס SIM. שלחתי פקס לממונה על פניות הציבור לפקס מס 053-5500300,. לא קיבלתי מענה על הפקס.
דיברתי עם נציגת שירות "ליאת" בתאריך ה 02.08.12 שעמדה איתי בשיחה של כחצי שעה לביצוע זיכוי באשראי לי ולאימי והתחייבה שהזיכוי יופיע לאחר 21 יום.
בסוף חודש אוגוסט לאחר שלא הופיע הזיכוי דיברתי שוב עם "ציפי" נציגת הוט מובייל בתאריך 30.08.12 לגבי זיכוי האשראי מספר אסמכתא 197183.ציפי אמרה שהזיכוי יופיע עד ה 5.09.12.
שיחה נוספת התבצעה מול נציגת שירות ליאת 23.09.12 (45 דק' המתנה) שמה אותי על המתנה ל 10 דק' (לבירור) טענה שאקבל את הזיכוי בתחילת אוקטובר.
בתאריך ה 8.10.12 ביצעתי שיחה נוספת אל מול נציגת שירות "אדה" (22 דק' המתנה) אשר הבטיחה שעד יום חמישי ה 11.10 אראה את הזיכוי.
עד היום ה 14.10.12 לא אני ולא אימי קיבלנו זיכוי על סך 39 ₪ לכל אחד מאיתנו בגין שירות שלא ניתן בשום שלב.
יש אין ספור ספורים רעים על חברת הוט מוביל אם יכולתי לשרוף את כל החברה הזאת ואת כל האנשים הבורים שמיצגים אותה , חברה שמנסה לגנוב כסף מכרטיס האשראי של הלקוח , רק דבר אחד אני לא מבינה אך המדינה נותנת גב לחברה כזאת
השבמחקהוט מובייל , זו חברה לא רצינית , לא מקצועית נראה שמנהלים אותה חבורה של ילדים בגן , אין להם סניפים ברחבי הארץ , כל הנציגים החסרי סבלנות שלהם וחסרי ידע לא מתואים בשיט , ראבק אם אתם כבר משלמים לעובדים , לפחות תבדקו אותם לפני כן . הוט מובייל , המחיר שלכם משקף את היעילות של החברה שלכם , עלובים .
השבמחק